النا  النا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

وقتی النا کوچک بود

دو سالو 9 ماهگی عسلم

1393/3/4 3:08
نویسنده : مامان الهه
612 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم الان اینو مینویسم دختر قشنگم شما تو خواب نازی..چند  وقتی که دیگه جدا از ما میخوابی.......خداروشکر اذیت نکردی برا این قضیه .....خیلی شیرین زبون شدی......بعضی روزا که زودتر از من بیدار میشی و میای بالا سرمو میگی مامان پاشو ساعت 2 شد من بیدار نمیشم مثلا میگی ای خدا از دست تو چه کار کنم .......چند روز پیشم رفتیم تولد پندار کلیییییی بهت خوش گذشت ..اونجا هم یکی برات رژه لب زد و شما دیگه هیچی نخوردی مبادا رژ لبت پاکک بشه .....تو خونه زنداییت گفت بیا طالبی بخور گفتی ن بخورم لبام پاک میشه هر جا میریم دوست جدید پیدا میکنی صداش میکنی دوستم....... محبت

 

عروسی عمو حسن که رفتیم اونجا کلی خواستگار پیدا کردی و شما که با اطمینان ارین و انتخاب کردی و گفتی با این میخوام ازدواج کنم .........خنده

 

النا مامان خیلی نگران قد و وزنتم .....خیلیییییییی روزی نیست که غصتو نخورم ....... دارم همه تلاشمو میکنم که کمبود نداشته باشی ........ میخوام بدونی عزیزترینی برام همه دنیامو میدم تا تو خوشبخت و راضی باشی

.......

 

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان محمدپارسا
4 خرداد 93 3:45
ممنون که به سر سزید النا خانم خدا حفظت کنه ماشالله خیلی خوشگل و ملوسی میبوسمت عزیزم عروسکم
مامان محمدپارسا
4 خرداد 93 3:45
آرزو مامان کیاراد
6 خرداد 93 10:34
ای جوونم چه دختر نازوخوشملیخداحفظش کنه ممنونم عزیزم خدا هم نی نی ناناز شما رو حفظش کنه
مامی فسقلی
10 تیر 93 3:36
سلام خوبی من مامان پسملیم تو نی نی سایت شناختی لینکت میکنم لینکم کن راستی پسر منم مردادیه خودمم مردادیم به ما هم سر بزن چشمممممممم حتماااااااااا
مامان فسقلی
10 تیر 93 3:41
اون بالای پیوندای وبمو ببین اسمت هس ما دوست داریم گل دختر
آریا و مامانی وبابایی
19 مرداد 93 12:36
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزممممممممممم خیلی لطف کردین
تک دختر مامانش
21 تیر 94 17:41
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم. راستی خاله من شمارو لینک کردم. میشه منو هم لینک کنید?