النا  النا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

وقتی النا کوچک بود

دو سال 5 ماهگی دخترم

1392/11/15 1:06
نویسنده : مامان الهه
427 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم خیلی وقت بود برا چیزی نوشته بودم .......... ببخشید عزیزمخجالت

خیلی ماه شدی قربون حرف زدنات که اینقدر شیرین شدی ....... میای پیش من و میگی مامان چرا منو اذیت میکنی کتک میخوای ههههههههخندهماچ

امروز بردمت دکتر دکی گفته بود بعد 45 روز از شروع دارو بیا رفتم تا وارد شدیم کلی گریه کردی و میگفتی مامان من حالم خوبه بریم ....نگران..... رفتیم تو و دکتر معاینه کرد خداروشکر خیلی راضی بود نیشخند...نسبت به ماه پیش رشد خوبی داشتی.....خدارو هزار مرتبه شکر میکنم .....هورا.... دخترم تو که  تنها امید و دلخوشیه من تو این دنیا هستی و سلامتی و خوشبختیت از هرچیزی برام مهمتره .......... بعد از مدتها که از همه طرفی فشار روم بود این قضیه خیلی منو خشوحال کرد  بعد از مدتها ماها یه نفس عمیقی کشیدم ..........حیلی خوشحالم کردی دخترم .......... با همون اشکی که ریختم از ته دل برا تمام نینی ها دعا کردم و سلامتیشو نو خواستم مخصوصا نی نی هایی که مریضن و فقط خدا باید شفاشون بده ..........

 

خدا رو تو همیشه برا من سالم نگه داره .........دوست دارم و روز به روز علاقم بهت بیشتر میشه ........قلبماچ.

پسندها (2)

نظرات (0)