النا  النا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

وقتی النا کوچک بود

دل نوشته

1391/5/25 17:02
نویسنده : مامان الهه
275 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند عزيزم

آن زمان كه مرا پير و از كار افتاده يافتي

اگرهنگام غذا خوردن ، لباس هايم را كثيف كردم و يا نتوانستم لباسهايم را بپوشم

اگرصحبت هايم تكراري و خسته كننده است

صبور باش و دركم كن

به ياد بياور ، وقتي كوچك بودي ، مجبور مي شدم روزي چند بار لباسهايت را عوض كنم

براي سرگرمي يا خواباندنت مجبور مي شدم بارها و بارها داستاني را برايت تعريف كنم

وقتي نمي خواهم به حمام بروم ، مرا سرزنش نكن

وقتي بي خبر از پيشرفت ها و دنياي امروز ، سئوالاتي مي كنم با تمسخر به من ننگر

وقتي براي اداي كلمات يا مطلبي ، حافظه ام ياري نمي كند ، فرصت بده وعصباني نشو

وقتي پاهايم توان راه رفتن ندارند ، دستانت را به من بده ... همانگونه كه تو اولين قدم هايت را

دركنار من برداشتي

زماني كه مي گويم ديگر نمي خواهم زنده بمانم و مي خواهم بميرم ، عصباني نشو ... روزي

خود مي فهمي

ازاينكه در كنارت و مزاحم تو هستم ، خسته وعصباني نشو

ياريم كن ، همانگونه كه من ياريت كردم

كمك كن تا با نيرو و شكيبايي تو ، اين راه را به پايان برسانم

فرزند دلبندم ، دوستت دارم 




عزيز ترينم من بدون هيچ منتي تو را تر و خشك خواهم كرد

در ناتوانيت با عشق به تو محبت خواهم كرد

و همواره دعا مي كنم


وزهاي پيري و ناتوانيت آن زمان كه مادري نيست كه به تو خدمت كند

ديگران به تو محبت كنند و

اين رسم روزگاريست كه در آن وارد خواهي شد 

كه بي دعاي مادر تنها خواهي بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
19 شهریور 91 0:45
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا